AND THE WINNERS ARE...

Congratulations to our Finalists! Giulio De Padova, Vasyl Kotys and Katarzyna Golofit.

- We regret to announce that Giulio De Padova had to pull back from the final round due to some physical problems.

We wish him to get better soon. -

RESULTS of the Third "Roberta Gallinari" International Piano Competition:

FIRST PRIZE - Not awarded

SECOND PRIZE to Vasyl Kotys - 2.000 € offered by Associazione Alessio

THIRD PRIZE to Katarzyna Gołofit - 1.000 € offered by Olomedia

Special prize € 1.000 by Fondazione Marcegaglia to the best female participant goes to Katarzyna Gołofit.

Ringraziamo i membri della Giuria, il Comune di Pieve di Cento, tutte le persone intervenute al Concerto Finale e chi ha seguito la diretta in streaming.

Un particolare ringraziamento a tutti gli Sponsor e ai Sostenitori dell'Associazione Alessio per aver contribuito a realizzare tutto questo!

Ci rivediamo nel 2019!